4.nap és 5.nap

Sziasztok! Nagyon-nagyon szégyellem magam, amiért nem voltam tegnap. Ezért ma két napot is fel kell írnom, és megpróbálom, ma megírni egy segítős cikkemet is.

Szerda: Sokat gondolkodtam a sport ügyben, mégpedig egy csapattársamon. Ugyanakkor kezdte... de mégis jobb nálam? Vagy csak én érzem így? Tényleg, béna vagyok. Az önsajnálaton kívül, azért kaptam egy kis önbizalom löketet is, amit észérvekből, és logikus felfogással nyertem. (Ennek elsajátítása lesz az új cikkembe.)

Csütörtök: A napom egy kész rohanás volt, itt-ott elmosódott képek villanak elém. Összevesztem egy igen népszerű csapattársammal, és félek, hogy a holnapi edzésen, már ki is leszek közösítve, úgyhogy kamaszodó felfogásom ellenére, is úgy viselkedek, mint egy óvodás.

Mára ennyi volt, holnap ha lehet, jövök! Cookie ^.^

Megjegyzések